05144264359 – 09105102160

اگر به دنبال پروژه‌های سودآوری هستید که می‌توان با استفاده از ابزارهای اولیه نجاری انجام داد، در اینجا ایده‌های بیشتری برای کسب‌وکارتان در نظر گرفته شده است.

 تخت های باغ بلند

چوب می تواند یک ماده عالی برای استفاده در دکوراسیون باغ باشد زیرا اضافه می کند. ظاهری کاربردی و در عین حال جذاب. می توانید با استفاده از موادی مانند جعبه های چوبی، تخت های باغچه و گلدان های مرتفع ایجاد کنید


 تابلوی چوبی روستایی

برای یک پروژه نجاری تزئینی تر، می توانید تابلوهای چوبی روستایی را با متن و تزئینات دیگر ایجاد کنید. این نوع تابلوها می توانند یک قطعه امضا در اتاق غذاخوری برای مشتریان باشند یا می توانند به عزیزان هدیه شوند، بنابراین آنها محصولی هستند که می توانید در تمام سال بفروشید تا تجارت خود را توسعه دهید.

 میزهای کنسول

قطعات دکور خانه بزرگتر مانند میزهای کنسول با قفسه های چوبی یکی دیگر از پروژه های نجاری است که باید در نظر گرفته شود. ساختن آنها ممکن است زمان زیادی طول بکشد، اما همچنین می توانند در نمایشگاه های صنایع دستی و مکان های دیگر بسیار سودآور باشند.

 قفسه چوبی

قفسه های کت یکی دیگر از اقلام کاربردی خانه است که می تواند از چوب ساخته شود زیرا کمی جذابیت روستایی به خانه می بخشد. اینها لوازم خانگی فوق العاده ای هستند که به مهارت نجاری زیادی نیاز ندارند و می توانید برای افزودن به زیبایی، نکات منحصر به فردی مانند چوب لباسی های فرفورژه را اضافه کنید.

 دارندگان کارت ویزیت چوبی



جاهای کارت ویزیت چوبی یک مکمل عالی برای یک دفتر کار هستند و کوچکتر و راحت تر ساخته می شوند. می‌توانید با استفاده از جعبه‌های ذخیره‌سازی و سایر مواد، نگهدارنده‌های کارتی پرآذین بسازید تا ظاهری شیک و در عین حال حرفه‌ای به یک دفتر بدهید.

 سازمان دهنده جواهرات

درست کردن جواهرات مانند رخت آویز، نسبتاً ساده است و افزودنی دوست داشتنی برای میز آرایش است. می‌توانید سازمان‌دهنده‌های کوچک‌تری برای آویزان کردن گردنبند ایجاد کنید یا جعبه‌های بزرگ‌تری ایجاد کنید که بخش‌های جداگانه‌ای برای وسایلی مانند گوشواره و حلقه دارند.

میز بازو مبل

برای دکور خانه کوچکتر با استفاده از نجاری، میز مبل را در نظر بگیرید. این میزها خیلی بزرگ نیستند و در حالت ایده آل باید به اندازه کافی بزرگ برای قرار دادن نوشیدنی و شاید یک کاسه کوچک برای حداکثر راحتی باشند.

 میز پیک نیک

یکی دیگر از وسایل تزئینی باغ که می توانید از چوب درست کنید میز پیک نیک است. میزهای پیک نیک برای صاحبان حیوانات خانگی نیز مفید هستند زیرا فضای مخصوص به خود را زیر میز دارند و برای میزبانی از رویدادهای فضای باز مانند مهمانی های تابستانی مناسب هستند.



 میز آشپزخانه

میز آشپزخانه چوبی بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال ظاهری شیک یا روستیک برای خانه خود هستند. می توانید میزهای آشپزخانه بزرگ و کوچکی درست کنید که برای شام های دنج یا مهمانی های بزرگ مناسب هستند که خانواده ها برای همیشه به یاد خواهند آورد.

 لیوان قهوه

لیوان قهوه یک کالای کاربردی است که دائماً مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل است که یک لیوان چوبی برای ساخت و فروش بسیار مفید است. گزینه های زیادی برای ایجاد لیوان های قهوه وجود دارد، از طرح های ساده گرفته تا قطعات هنری پیچیده تر، و همیشه تقاضا برای این موارد وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *